top of page
חיפוש
  • רחלי צפרי

תמ"א 38

בשנים האחרונות אנו רואים סביב לא מעט בניינים שעוברים תהליך של תמ"א 38. המטרות המהותיות של הפרויקט הן חיזוק יסודות הבניין והוספת ממ"ד ובנוסף לכך מוסיפים מרפסת שמש (בגודל משתנה), מעלית ונראה תמיד שינוי מהותי בחזיתות הבניין ובנראות שלו.


תוכניות עבודה לתמ"א 38
תוכניות עבודה לתמ"א 38

הקבלן המבצע אינו מתעסק בעיצוב הפנים של הדירות, הוא מתעסק רק בתוספות ובחזיתות ולכן זה הזמן לתכנון הדירה בהתאם לצרכים שלכם.


כיון שלרוב דיירי הבניין אינם מבינים בעיצוב, הם אינם מבינים את המשמעות של התוספות בבית ולכן נקבל (לא תמיד) דירות עם חלוקה מוזרה מאד, ללא כל מחשבה ותכנון.


במסגרת הליווי שלי בדירות שעברו תמ"א 38 הלבשתי דירה עם חדר שהחלון שלו פונה לפרוזדור בתוך הבית. כן, קראתם נכון - חלון לפרוזדור בתוך הבית! המזל היה שזאת היתה דירה שכורה כך שהלקוחות שלי גרו בה תקופה קצרה.


לקוחות נוספים שלי, פנו אלי לאחר סיום הפרויקט לעזור להם בהלבשת הבית ובתכנון המטבח. נחשפתי לדירה בה התקרה בחלק החדש היתה נמוכה משמעותית משאר הבית, הקבלן לא תכנן כלל ניקוז למיזוג אוויר לחלק החדש ולא ניתן היה לבצע הנמכת גבס ולהכניס את הניקוז פנימה. בפועל, הם היו צריכים להוסיף מערכת לניקוז חיצוני עבור המזגנים. אם לא די בכך, הקבלן תכנן בחלק החדש מקלחת, ממ"ד וחצי חדר, אם היה מתכנן את החלל נכון, הם היו מקבלים מקלחת מפנקת (ולא צרה כפי שתכנן) וחצי חדר מתוכנן בצורה מעולה כפינת לימודים / עבודה או כחדר ארונות.


בחירת צבעים בהתאם לתוכניות עבודה לשיפוץ הבית
בחירת צבעים בהתאם לתוכניות עבודה לשיפוץ הבית

אם אתם בתהליך של תמ"א 38, או שכבר סיימתם אותו, זה הזמן לקחת מעצבת פנים שתתכנן לכם את הדירה בצורה מדויקת, בהתאם לצרכים שלכם, הטעם האישי והתקציב. תקבלו דירה שתשרת את כל דיירי הבית בצורה הטובה ביותר, שתתוכנן עבורכם כמו כפפה ליד. קחו מעצבת שתבין מה החלום שלכם ותלווה אתכם יד ביד לאורך כל התהליך על מנת להגשים אותו (כמובן בהתאם לתקציב האישי שלכם).


ערכו של הנכס האישי שלכם יעלה לאחר השיפוץ כיון שנוספו לבית חדר ומרפסת, הבניין נראה מושקע ואם גם הדירה שלכם תעוצב, תוכלו לגור בהנאה גדולה בבית עליו חלמתם.


אם עברתם או שאתם עוברים תהליך של תמ"א, אני מזמינה אתכם לדבר איתי ולקבל ליווי לתכנון ועיצוב דירת החלומות שלכם.


רחלי צפרי - תכנון ועיצוב פנים נייד: 052-8672222

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page