top of page
חיפוש
  • rachelytdesign

כיצד לבחור פינת אוכל

לבחור פינת אוכל זה לא להיכנס לחנות ולהחליט, צריך לקחת בחשבון כמה דברים חשובים עוד לפני שמגיעים לרכישה עצמה.


למי שקונה פינת אוכל חדשה - נקודות שחובה לתת עליהן את הדעת:


  • השאלה הראשונה שאנחנו צריכים לענות עליה היא – מה השימוש של פינת האוכל? האם כל המשפחה תאכל בה ברמה יומיומית? או אולי רק בסופי שבוע? לכמה סועדים היא צריכה להתאים? האם יש עוד שימושים מעבר לאכילה משפחתית כמו פגישות עם לקוחות או ישיבה עם חברות? אם לא מדובר באירוח בתדירות גבוהה תחשבו על קונסולה שהיא נפתחת לשולחן, כך אפשר לחסוך מקום בחלל ולא להעמיס עליו (באופציה הזאת, יש למצוא מקום אחסון לכסאות). אם אמורים לסעוד בשולחן הרבה אנשים (מעל 12) אפשר לפנות לנגר ולבקש שיכין שולחן נפתח עם 4 הגדלות בשולחן עצמו + 2 הגדלות שתהיינה מאוחסנות בחוץ לעת הצורך.

פינת אוכל

  • שטח החלל – חובה למדוד לפני שיוצאים לרכישה ולדעת מה השטח המיועד לפינת האוכל. חשוב לייצר מצב שיש מספיק מקום לכיסאות לזוז ולסועדים לשבת בנוחות במהלך הארוחה, ללא חשש מפגיעה בקיר.

  • מה הקונספט של הבית – הצבעים, החומרים, האם הבית מודרני, כפרי, מינימליסטי, אקלקטי, נורדי וכן הלאה, לפי זה נדע איזה סוג של שולחן וכסאות נבחר.

פינת אוכל מודרנית

  • אם הבית הוא מודרני אז נחפש שולחן מינימליסטי לדוגמא: פלטה "מרחפת" ודקה עם רגליים דקיקות, אם הבית הוא כפרי אז נחפש שולחן וכיסאות שהם יותר מאסיביים עם נוכחות, עשויים מעץ וכמובן כסאות המתאימים בסגנון. חשוב מאוד לשמור על בחירת צבעים שמתאימה לפלטה הקיימת בבית.

פינת אוכל מינימליסטית

  • איזה צורה גאומטרית תרצו בחלל – שולחן עגול, מלבני או ריבועי? שולחן עגול מאפשר שיחה בין כולם וקשר עין ומכניס צורה גאומטרית מעודנת ושונה לחלל. שולחן מלבני תופס מקום מאוד גדול כי המידות הסטנדרטיות הן בין 140-180 ס"מ ומעלה. שולחן ריבועי נמצא פחות בשימוש כיולן שהא פחות נוח .

פינת אוכל עגולה

  • אם יש לכם ילדים קטנים אני ממליצה בחום לבחור שולחן מפורמייקה ולא פורניר. הפורניר שריט מאוד, יכול להיפצע מפגיעת צעצועים / חפצים חדים, לעומת הפורמייקה שהיא עמידה, מתנקה בקלות ומגיעה במבחר עצום של גוונים לבחירה.


למי שיש כבר פינת אוכל קיימת – טיפים לשדרוג המראה הקיים:


  • אם השולחן לא נראה כל כך טוב או שאנחנו רוצים להכניס קצת צבע אז ניתן לבחור מפה יפה ומושקעת שמתאימה לצבעים שכבר קיימים בחלל.


  • אפשר להחליט שצובעים חלק מהקיר וחלק מהתקרה כדי לתת לפינת האוכל מרחב מוגדר עבורה, כך נמסגר את החלל הזה וניצור הפרדה ועניין.

צביעת קיר פינת אוכל

  • כדי להכניס עניין, צבע וחיות לבית ולפינת האוכל אפשר להוסיף מגש עם פריטים עליו, עציץ, נרות, קנקן פרחים, אקססוריז יפים וכן הלאה. לפעמים תוספת של משהו קטן יכולה לייצר שינוי גדול.

אקססוריז לשולחן פינת האוכל

בונוס ממני – המלצה על חנויות ששווה להכיר:


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page