top of page
חיפוש
  • רחלי צפרי

רכישת דירה מקבלן


מטבח מודרני בגוונים כהים
מטבח מודרני בגוונים כהים

פנתה אלי לקוחה חדשה בבקשה שאעזור להם בתכנון המטבח, היא סיפרה לי בטלפון מעט על הדירה החדשה שרכשו וקבענו פגישה.


הגעתי לדירתם החדשה, אותה רכשו ישירות מהקבלן לאחר שכבר היתה מוכנה ונחשפתי לדירת פנטהאוז עם מרפסת רחבת ידיים של 90 מ"ר ומרפסת נוספת של כ-20 מ"ר ביחידת ההורים. נשמע מלהיב נכון? אז לא ממש.. .


בסיור בדירה ראיתי יחידת הורים קטנה עם שירותים, מקלחת ומרפסת אך אין בחדר אפילו מקום לארון (אפשרי למקם ארון קטן מול הדלת ואני מאד לא אוהבת העמדה כזאת) ושלא נחשוב אפילו על פינת איפור.


ממ"ד גדול שאינו פרופורציונלי לדירה, אך בהחלט יכול להתאים לשני ילדים, סלון קטן, פינת אוכל סבירה ומטבח כלל לא גדול. היא סיפרה לי כי הם סוגרים את פינת האוכל לחדר לטובת חדר ילדים נוסף (יש להם שני ילדים והשלישי בדרך) כך שהם יצטרכו לוותר על פינת האוכל, מה שמקטין משמעותית את החלל הציבורי ומבטל שולחן אוכל...


היא סיפרה לי שהחלום שלה הוא מטבח ענק ומודרני בצבע כהה, כזה שרואים בפינטרסט, עם מזווה גדול ואי, משטחי עבודה גדולים, אחסון רב ובעיקר שיהיה מרשים, הראתה לי תמונות של מטבחים אך זה היה רחוק משטח המטבח שלה בפועל...


כמובן שתכננתי להם את המטבח תוך ניצול מקסימלי של החלל (הקירות קיימים ולא ניתן להרוס שום קיר או "למתוח" אותו, אלו הם נתוני השטח), תוך התחשבות בחלום שלהם, במקומות אחסון וכמובן עם פתרון למקום ישיבה על האי.


אז לפני שאתם רוכשים דירה, תתייעצו עם מעצבת. אנשי המכירות לא יספרו לכם על המינוסים של הדירה, הם יספרו לכם תמיד עד כמה היא טובה, כיון שהמטרה שלהם היא למכור. מעצבת טובה רואה את התמונה הכוללת, היא תוכל לבדוק ולאשר שהדירה תתאים לצרכים ולחלום שלכם, תבדוק את הפוטנציאל שלה, תבדוק אם בכלל ניתן לבצע שינויים בתוכה ולהתאים אותה אליכם תוך התחשבות בתקציב. לצערי, לא כולם יודעים "לקרוא" תכניות ולראות את התמונה הכוללת ולא מבינים את המשמעות של כל חלל, מה אפשר לעשות בו ומה ישאר בגדר חלום.



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page